loading...
سفر نت
فرشاد بازدید : 120 دوشنبه 05 مرداد 1394 نظرات (0)
طهماسب مظاهري: قرارداد شوم چيني‌ها را من امضا نکردم

خلاصه اي از مطلب :

#description#


ادامه اين مطلب : طهماسب مظاهري: قرارداد شوم چيني‌ها را من امضا نکردم


32 results
  1. گفت‌وگوي "شرق" با طهماسب مظاهري در مورد ارزهاي بلوکه‌شده ...

    www.khorasannews.com/PrintOnlineNews.aspx?id=1864305

    ... قرارداد شوم چيني‌ها را من امضا نکردم ... اما طهماسب مظاهري، رئيس ... اين قرارداد را با ...

  2. تازه هاي مطبوعات

    www.khorasannews.com/mobile/News.aspx?id=7370835&year=1394&month=5&...

    اين روزنامه در گفت و گويي با طهماسب مظاهري، رئيس کل اسبق بانک مرکزي در رابطه با قرارداد ...

  3. مهمترين عناوين روزنامه هاي صبح امروز کشور/ ناگفته‌هاي ...

    www.sardabir.com/websearch/52128.html

    شرق/ طهماسب مظاهري: قرارداد شوم چيني‌ها را من امضا ...

  4. بوي خون مي‌دهدي موسيو فابيوس!/ترکيه فعاليت داعش در 13 ...

    akhbarma.ir/NR.aspx?id=419915

    - چيني‌ها احساس خطر کرده‌اند؟! ... -طهماسب مظاهري: قرارداد شوم چيني‌ها را من امضا ...

  5. سوم مرداد؛ پيشخوان روزنامه‌هاي صبح ايران

    www.hamshahrionline.ir/details/301918

    شرق به نقل از طهماسب مظاهري درباره دلارهاي بلوكه‌شده: قرارداد شوم چيني‌ها را من امضا ... را ...

  6. همشهري آنلاين - سوم مرداد؛ پيشخوان روزنامه‌هاي صبح ايران ...

    sahebkhabar.ir/news/6573014/...روزنامه-هاي-صبح-ايران

    ... را من امضا نکردم. ... طهماسب مظاهري درباره دلارهاي بلوكه‌شده: قرارداد شوم چيني‌ها را ...

  7. سوم مرداد؛ پيشخوان روزنامه‌هاي صبح ايران

    hamshahrionline.ir/(S(bhyusyrjhu0kae553r4wmi45))/details/301918/...

    شرق به نقل از طهماسب مظاهري درباره دلارهاي بلوكه‌شده: قرارداد شوم چيني‌ها را من امضا ... را ...

  8. سوم مرداد؛ پيشخوان روزنامه‌هاي صبح ايران

    new.hamshahrionline.ir/details/301918/Media/daily

    شرق به نقل از طهماسب مظاهري درباره دلارهاي بلوكه‌شده: قرارداد شوم چيني‌ها را من امضا ... را ...

  9. گزارشي از سهم خودروسازان چين در بازار خودروي ايران پايان ...

    www.shahramshafiei.com/?p=6233

    ... چيني‌ها را من امضا نکردم; ... است كه چيني‌ها ... شده / قرارداد شوم چيني‌ها را ...

  10. پايان تخت‌گاز چيني‌ها در ايران؟!

    puyesh.net/fa/news/...تخت‌گاز-چيني‌ها-در-ايران

    ... است كه چيني‌ها ... چيني‌ها را من امضا نکردم ... شده/ قرارداد شوم چيني‌ها را ...

  11. تاثير سياست خارجي بر بازار خودروهاي داخلي: آيا خودرو واقعا ...

    www.naftoonnews.ir/index.php?option=com_content&view=article&id=...

    ... چيني‌ها ... طهماسب مظاهري در مورد ارزهاي بلوکه‌شده قرارداد شوم چيني‌ها را من امضا ...

  12. صداهاي ماندگار - مصاحبه با سلاطين دوبله

    doblehfarsi.blogfa.com/cat-1.aspx

    ... محله چيني ها، آخرين ... دوبله را پخش كرد كاوه مظاهري ... را من صحبت ...

  13. موتور و جستجوگر شنيدي

    shenidinews.blogfa.com/9105.aspx

    اين اتفاق خيلي به فوتبال من ضربه زد اميدوارم که بخشيده شوم ... را امضا کرد که "به ... من کار خاصي ...

  14. مجله اينترنتي برترين ها | پورتال خبري و سبک زندگي

    www.bartarinha.ir

    ... ، همگي راههايي هستند که به کمک آنها مي توانيد شخصيت طرف مقابل را ... را با ملوان امضا ... من ...

  15. کتاب ها و مجلات سينمايي - نسخه قابل چاپ

    cafeclassic4.ir/printthread.php?tid=62

    ... تارانتينو، محله چيني‌ها ساخته ... من را گير مي ... پيدا نکردم که براتون بذارم اگه ...

  16. خواندني سياسي و حوادث ورزشي اس ام اس

    siasim.blogfa.com/8612.aspx

    البته به گمان من کار به امضا قرارداد با ... را من به پرسپوليس ... حريص شوم و لذا کتاب را که به ...

  17. بزرگترين وبلاگ سينمايي ايران

    cinema-tv-teater.blogfa.com/8909.aspx

    اين بازيگر چندي قبل براي بازي در اين فيلم قرارداد امضا ... من را هيچ‌وقت ... شوم اما خستگي را ...

  18. اخبار و اطلاعات عمومي

    s-h-salehi.blogfa.com/8801.aspx

    ... كنسرسيوم نفتي را امضا مي كند و جزو ... ولي چيني ها ... تا نکات ظريف را به من و ...

  19. ايران - آژو در اوستايي ا کوشش ،غيرت و همت

    azhu.persianblog.ir/tag/ايران

    ... و آنچه را من ساخته ام ... پسر طهماسب که «زو» نام ... نمود ولي من اينکار را نکردم و از ...

  20. فروع دين اسلام بسيار است و ما به ذكر ده‏تاى آن مى‏پردازيم:

    khonkhahanehossein.blogfa.com/8703.aspx

    ... جزيه بپردازند، بدين معنى كه طبق قرارداد بايد ... هركس را من ... نکردم و بر ...

  21. ما انسانهاي اهورايي فرزندان اريايي

    ramin-iran.blogfa.com/8707.aspx

    ... به ياري شاه طهماسب دوم شتافت اما به ... اين قرارداد قلمروهاي ... من شما را از كودكي ...

  22. شنبه 19 ارديبهشت 1394 - 257 - روزنامه تعادل - اخبار ...

    www.taadolnewspaper.ir/archive/5/1394/2/19

    ... برخي آن را به عنوان «پديده شوم منابع ... فكر «من جلوگيري ... امضا‌كنندگانش را به ...

  23. www.mymehran.blogfa.com

    www.mymehran.blogfa.com/author-mymehran.aspx

    وبلاگ يک ساله شد!!! سلام. يک سال گذشت. يک سال با همه ي اتفاقات خوب و بد. يک سال با همه ي سختي ها و ...

  24. دلار و سكه‌ [آرشيو] - فوروم ايران آمريکا

    www.iranamerica.com/forum/archive/index.php/t-24766.html
    • Last updated: 12/3/2011 ·
    • 161 posts ·
    • First post: 5/11/2011

    ... يافت؛ به طوري كه ربع سكه با 5/2 درصد رشد قيمت، بيشترين افزايش را تجربه كرد و پس از آن نيم ...

  25. پنج شنبه 3 ارديبهشت 1394 - 245 - روزنامه تعادل - اخبار ...

    taadolnewspaper.ir/archive/5/1394/2/3

    ... اوپك البته كنند. اتخاذ را الزم تصميم ماينند تو يتا نها محتمل هاي يسك ر دارند.

  26. مهمترين عناوين روزنامه هاي ورزشي [بايگاني] - انجمن هاي ...

    www.arteshesorkh.com/forum/archive/index.php/t-469.html
    • Last updated: 11/14/2009 ·
    • 250 posts ·
    • First post: 1/12/2009

    ... به خدا هيچکس من را مجبور ... نمي شوم. - افشين : من و آقا غلام ... اهواز را امضا مي ...

  27. آخرين قلم

    galameakhar.blogfa.com/author-galameakhar.aspx?p=6

    ... من شما را فردي داراي ... عمارت‌سازي چيني‌ها مخروطي ... لـله رام شوم ولي چون ...

  28. sayyedali

    sayyedalikhamenei.blogfa.com/cat-3.aspx

    ... مي گيرد، من خدا را به شهادت ... و مذاکره نکردم ... شماست که قرارداد 1921 را با ايران ...

  29. المپيک 2008 پکن [آرشيو] - P30World Forums - انجمن هاي ...

    forum.p30world.com/archive/index.php/t-247805.html
    • Last updated: 10/8/2008 ·
    • 250 posts ·
    • First post: 4/4/2008

    اين متن را من با ذهنيت ... به دنبال شکار امضا از ... تنظيم پيدا نکردم.شما بجاي من هم ...

  30. کات

    kat.blogfa.com/author-kat.aspx?p=3

    اصلاني چون از دنياي نقاشي به سينما مي‌آيد، من را نيز در ... جديدي مي شوم و به همين ...

  31. فيلم وسينما [بايگاني] - انجمن هاي هواداران پرسپوليس

    www.arteshesorkh.com/forum/archive/index.php/t-547.html
    • Last updated: 9/14/2009 ·
    • 216 posts ·
    • First post: 2/24/2009

    سپس قرارداد فيلم «Lost ... نژاد، طهماسب صلح‌جو ... ولي خانه من نيست “، انصراف خود را از ...

  32. ????? اخبار متفرقه سينماي ايران درسال ?????1393 [آرشيو ...

    dvb62.com/archive/index.php/t-409556.html?COLLCC=1888270013&COLLCC=...

    دوستان عزيز اخبار متفرقه سينمايي ايران در سال 1389 را در اين تاپيک دنبال نماييد.

    ارسال نظر برای این مطلب

    کد امنیتی رفرش
    اطلاعات کاربری
  1. فراموشی رمز عبور؟
  2. آرشیو
    آمار سایت
  3. کل مطالب : 508
  4. کل نظرات : 0
  5. افراد آنلاین : 54
  6. تعداد اعضا : 0
  7. آی پی امروز : 100
  8. آی پی دیروز : 73
  9. بازدید امروز : 196
  10. باردید دیروز : 131
  11. گوگل امروز : 0
  12. گوگل دیروز : 2
  13. بازدید هفته : 918
  14. بازدید ماه : 918
  15. بازدید سال : 21,328
  16. بازدید کلی : 154,911